Fullspäckad vecka!

I tisdags åkte jag in till stan igen för att prata med chefen på Dressmann vid Domkyrkan, så nu håller jag tummar och tår för att de hör av sig! På eftermiddagen kom Sabina och besökte oss här i lilla Surte. Vi spenderade kvällen framför True blood, är helt besatt av det!! :P
I Onsdags tog vi en promenix upp till fågeldammen här i Surte och matade fåglarna, dem blev jätte glada=) Sen kollade vi på några fler avsnitt av True blood. På kvällen kom Bille hit och vi gav oss på tp igen.  Denna gånden tog Bille hem segern två gånger!! Congrats!=) Vi hade en mycket trevlig kväll tillsammans!
Igår och idag har jag spenderat dagarna på jobbet! Sabina drog hem i torsdags och på kvällen kom systra mi och sov över här=)
Skönt att få in lite timmar nu, har haft lite ångest det senaste för att jag inte har jobbat på drygt tre veckor! Dessutom är det mycket trevligare att va ute o träffa människor istället för att sitta och dega i lägenheten!
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0