Baka, baka liten kaka!

Helgen har vart förvånansvärt lugn. Älsklingen har jobbat och jag har spenderat tiden mestadels framför desperate housewives, vilket jag helt har fastnat för!! I söndags bakade jag en sockerkaka och invigde den nya formen som jag köpte på loppisen vi var på för ett tag sen. Den blev riktigt god!!
Igår såg jag och älsklingen på Hur många lingon finns det i världen som var en av de bästa svenska filmerna jag har sett! Rekommenderar den starkt! En både rolig och gripande berättelse om samhällets förutfattade meningar om funkitionshindrade.
Den handlar om en kille som har misslyckats med det mesta i livet och flyttar till Hudiksvall för att skaffa jobb. Han börjar då jobba med ett gäng funktionshindrade som är riktigt duktiga på att sjunga och bestämmer sig för att hjälpa dem i början på sin "karriär" mot föräldrarnas vilja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0