What a night!

Igår hjälpte vi Maggan att ränsa upp i hennes föråd och körde en vända till tippen.
Mednas älsklingen passade sitt gudbarn hade jag lite förfest här hemma. Bille, Klas och Sarah kom och festa loss.  Kvällen avslutades på Excet, med en himla massa dansande och tjöt. Excet var nog det mest röriga ställe jag har vart på, jag hittade inte ens toaletten bland alla rum och barer. Förvirrande ställe!:P Men jag har haft en mycket trevlig kväll och kom inte hem förän halv sex på morgonen. Trodde krogarna stängde vid 3 men tydligen va det 5 :P
Idag mår jag sådär (jag har förtjänat det;P). Blev en hel del alkohol igår och jag skulle nog ha skippat vodkan i petflaskan påväg in till stan:P
Dagen har passerat men mer körning till tippen åt Maggan och en lägenhetsvisning vid slottskogen. Ett förstahandskontrakt! Den var hur fin som helst, en vindsvåning på 70 kvm, 3 rum o kök, kakelugn och två walk in garderober! Så nu håller jag tummarna på att vi får den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0