Kontiki!

Igår hade jag och älsklingen en riktig myskväll. Vi bestämde att vi skulle ut på en liten dejt tillsammans och äta på Kontiki, som jag anser har den absolut godaste maten i hela Göteborg (som jag hittills har provat). Deras Haloumiburgare är någonting som jag skarpt rekomenderar. Om ni inte har vart där, gå dit!

Vi fick den såkallade kärlekshörnan<3



Idag har jag, Bille och älsklingen vart på två olika loppisar, en i kommersen och en i backaplan. Duktig som jag var shoppade jag ingenting, men det är så sjukt roligt att bara gå runt och kolla och fynda!!=D
Efter loppisarna åkte jag hem till Sarah och vi åt tacos, gjorde oss iordning och pratade en del innan vi drog vidare till Bille där vi spenderade resten av kvällen=)
Har haft en trevlig helg hittills=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0