Tjejkväll!

Igår blev det ännu en impulsfest hemma hos Sophie, Therror o Kim.  Vi spela massa ölspel, drack, skratta o tog en massa kort. Robin o Alina kom över en stund men de följde inte med ut så det va girlpower kväll=) Jätte roligt att bara vara ute med tjejerna!! När vi skulle dra oss ut till stan spöregnade det o vi hade inga paraplyer eller nått så vi körde med plastpåsar på huvudet för att skydda frisyren, såg så himla roligt ut o va vi skrattade=) Vakterna o andra männsikor kollade lite konstigt på oss när vi kom gående hehe! 
Min väska gick sönder innan vi skulle gå ut så jag hade spridit ut alla mina saker i Sarahs o Mikaelas väska (vilket jag inte kom ihåg när jag skulle hem på natten, så blev en snefylla för jag trodde att alla mina saker va borta). Vi drog först till Little Rock (nya favoritstället) o sen till Shooters o shaka loss, hade grymt roligt hela kvällen o även detta blev en gratis kväll!!

    

Idag har vi gått på marknad, köpte mig ett halsband, ett par örhängen o lite presenter till mina nära o kära=) De hade jätte många fina saker där!! Efter marknaden gick vi till ett cafe o drack kaffe o sedan gick vi tre rumskompisar, Sophie, Therror o Kim o kolla på cricket (va nog den segaste o tråkigaste sporten jag har sett någonsin, till och med värre an golf!) Men roligt att ha sett det nån gång i livet:P
Ikväll blir det filmkväll hos Sophie o dem o bara ta det lugnt!

Detta är tvålar, visst e dem läckra??!! 


Så jädra snygga väggdekorationer!
 

Ha det så bra allihopa!


Kommentarer
Postat av: sabina

Va fin du är i håret snygging!! Puss

2011-01-29 @ 20:48:41
URL: http://oxles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0