Kontraktet skrivet!

Idag åkte vi och skrev på kontraktet på huset! Kändes mycket mycket bra! Så nu kan vi definitivt säga att det är vårat!=) Nästa söndag, den 18, bär flyttlasset iväg och vi lämnar Surte bakom oss. Känns samtidigt lite tråkigt att lämna Surte, gillar grannarna och naturen här, men kommer nog älska det nya stället också!
Efter att vi skrivit kontraktet firade vi med att äta mat på en turkisk restaurang, Taras. Stället var jätte mysigt, men beställ inte medelhavsfisken där!! På tallriken fick jag en Hel fisk med ögon och alltihop på! Kunde inte kolla på den och mådde dåligt hela måltiden, dessutom fick man ingen sås till så va kruktort! Hur lockande är det att få in ett hel djur på tallriken??
Efter den mindre lyckade restaurangen gick vi till Bergakungen och såg på Twilight Breaking down. Den var fantastisk! Helt okej gjord också efter boken enligt mig. Ställer mig fortfarande på Jacobs sida, tycker att Edward är så kall och konstig i filmerna jämfört med i böckerna, där gillar jag honom:P
Dagen har vart jätte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0