Hejsan hoppsan!

Vi har fortfarande inte fått internet till lägenheten, så det är därför jag är extremt dålig på att uppdatera mitt liv här på bloggen. Vi sa upp bredbandet från Telia på grund av att de gav jätte dålig service, vi fick inte våran beställning efter 1,5 månader och de rentutav sket i oss så nu har vi gått över till bredbandsbolaget istället och där verkar det hända lite. Så nu på måndag kommer de och installerar bredbandet och hoppas på att allt fungerar då!
Sen sist jag va inne här och skrev har jag mest jobbat. Men jag har även hunnit med lite annat smått och gott också!
Förr förra veckan bjöd jag in min släkt ill examensfika hemma hos oss. Det var jätte roligt att få träffa alla igen, blir ju inte så ofta numera=/ Jag fick blommor, pengar, ett linne, en mixer och även hjälp med att betala all mat som gick åt. Det blev en lyckad dag=) Tack för allt!!
Denna helgen som var åkte jag och älsklingen med Ove, Görel, Ninni, Mattias bror Christian och hans dotter Isabella ut till Hönö och hälsade på Görels mamma som har en stuga där ute. Det var första gången jag träffade Christian och Isabella, det var riktigt roligt=) Dessutom har jag aldrig vart på Hönö förut så det var en upplevelse. Det var hur mysigt som helst där ute, konstigt att man inte har vart där förut! Det är så lite vi svenskar vet om Sverige, så ut med er alla och upptäck det fina land vi faktiskt lever i! Rekommenderar Hönö starkt=)
Vi körde en liten rundtur på de fyra öarna som sitter ihop, Hönö, Öckerö, fotö och hälsö. Hade en mycket mysig dag tillsammans med alla.
På söndagen gick jag, älsklingen, Bille och Klas på bagageloppis i slottsskogen. Jag har aldrig vart på en så stor loppis innan. Två fottbollsplaner var fulla med massa roliga saker. Jag var i himmelriket en stund där;)
Tyvärr slutade helgens aktiviteter med att jag blev sjuk, så nu i veckan blev det lugnt för att kurera mig.
I förrgår mådde jag bättre och fick besök av min mor, syster och Stella. Vi tog en promenad upp till Surtesjön, Stella va den enda som bada;) Sen åkte vi ut till bäckebol och kolla på ikea och den nya sportaffären XXL.
Igår träffade jag Sarah inne i stan. Vi gick lite i affärer på jakt efter ett par jeans till Sarah. Vi hitta ett par på gina. Sen drog vi hem till mig och baka en fantastiskt god rabarberpaj och kollade på Alice i underlandet=)
Idag ska jag ut på stan och kolla efter presenter till min kära syster som fyllde år i måndags! Stort grattis!!
Ha en fantastisk dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0