Hemma i Sverige igen!

går kom jag äntligen hem till Sverige igen efter 29 timmars flyg o ca 2 timmars sömn! Resan har gått väldigt bra o va förvånandsvärt pigg hela resan. Spenderade mestadels tiden åt att kolla på film, hann med 7 stycken innan vi landa i Sverige. På flygplatsen mötte älsklingen mig o det va underbart att träffa honom igen, konstigt nog va jag nervös o det kändes konstigt att träffas igen efter 3,5 månader, men det la sig sen när vi väl kramades=)
Sen åkte vi hem o älsklingen hade köpt presenter till mig, jag har den bästa pojkvännen i världen! Han hade fixat mitt halsband som jag fick av honom för ca 1 år sen. Det hade gått sönder på avslutningsfesten av operan, sa älsklingen hade lämnat in det på lagning o puttsat upp det så nu e det jätte fint igen! O så fick jag sex and the city boxen av honom!!=D Tack älskling! Han fick även mina presenter som han blev jätte glad över=) Älsklingen lagade mat till mig mednas jag duschade, det bjöds på färsk lax, potatis o rotfrukter i ugnen o romsås, super gott!!! Maggan kom över en sväng o hälsa mig välkommen hem o vi prata lite. Resten av dagen spenderade jag med att packa upp kläder o saker som tog extremt lång tid, prata med mina nära o kära o deckade slutligen till Tangled som vi såg på kvällen.
Idag vaknade jag vid halv 7, älsklingen hade blivit inringd av jobbet så han stack iväg då o då kunde jag inte somna om så jag satte mig o sorterade bilder från NZ, tog bort över 3000 bilder:S Sen åt jag fruktost o det va det godaste jag har käkat på 3,5 månad, trots att det bara va två mackor med ost på o ett glas med juice=) Nu sitter jag o kollar på sex and the city o väntar på att min man ska komma hem. Våra planer för dagen är att åka o skriva in mig på vårdcentralen o tandläkaren här i gbg, sen får vi se vad som väntar oss resten av dagen!
Det e iallafall jätte skönt att vara hemma nu hos alla jag bryr mig om=)
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0