8 dagar kvar!

Idag hade Angelica, Elin, Henny o Kat sin presentation. Efter det träffades jag, Sarah o Sophie o tränade lite inför presentationen om vad som vi har lärt oss under våran vistelse här i NZ. Vi ska ha den imorgon så önska oss lycka till=) Efter imorgon har vi inget kvar i skolan, ska ut på praktik när jag kommer hem o sen e det examen så e lite sorgligt fast ändå väldigt gött att skolan e slut! Längtar ut till arbetslivet o få en inkomst!!=D
Jag o Sarah tog en promenad till hamnen o kolla på båtar, va jätte mysigt! Har inte gått dit förut så det va på tiden nu när det bara e 8 dagar kvar tills jag e hemma=D
Ikväll e det tjejkväll uppe på berget men har inte bestämt mig om jag ska dit eller inte. Annars blir det en lugn kväll!




Kommentarer
Postat av: Far

Lycka till med presentationen !

Hoppas du känner dig helt b4ra nu. 3 månader går ganska fort ändå ! Du som tydligern haft det så härligt o vi som levt i kylan härhemma. Blir gott att se dig igen. Sköt om dig o ha de bra !!

När kommer du till Landvetter ?

2011-04-06 @ 16:13:25
Postat av: Sabina

LYCKA TILL!! Det fixar du lätt, du är bäst!

2011-04-06 @ 21:36:34
URL: http://oxles.blogg.se/
Postat av: Sabina

LYCKA TILL!! Det fixar du lätt, du är bäst!

2011-04-06 @ 21:37:34
URL: http://oxles.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej Frida..Lycka till nu med presentation..Vad tiden går fort..Nu är du rädd om dig tiden som är kvar..kram från Mamma

2011-04-06 @ 21:42:13
Postat av: Mamma

Hej Frida..Lycka till nu med presentation..Vad tiden går fort..Nu är du rädd om dig tiden som är kvar..kram från Mamma

2011-04-06 @ 21:44:37
Postat av: Frida

Hej!

jag kommer till landvetter vid 10.30 på torsdag morgon, ska bli riktigt skönt att komma tillbaka till vardagen nu! Ska bli roligt att träffa er igen, känns som om det har gått fort men ändå extremt långsamt:P

2011-04-06 @ 23:43:11
URL: http://vorathiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0