Första träffen!

Tidigt på morgonen körde jag o Elin bort Brumm till verkstan o lämnade av honom där. Därefter åkte vi tillsammans med Catarina o Mikael för att förbereda De la gardie gymnasiet. Jag, Elin o Lina hämta rekvisita, välkomstpåsarna o massa andra saker från kontoret o körde bort det.
Klockan 11 kom skådespelarna dit o det startade med ett välkomsttal/info. Första gången som jag träffade alla, verkar vara ett trevligt gäng=) De började repa o jag åkte ut till slottet för att hjälpa till med bl.a. målning av scenen, lyckades doppa håret i färg så fick en liten svart fläck på huvudet men den gick bort med lite aciton=) Va där ute hela dagen o grejja. Kom inte hem förän vid 18.30, låååång dag, men samtidigt rolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0