Projekt trädgård, dag 1

Igår kväll fick vi hem 13,4 ton jord i trädgården som vi ska sprida ut och göra en gräsmatta av. Dock regnade det hela dagen igår så högen fick vänta ett tag och vi spenderade dagen inomhus med tv och mat=)
Den ser inte så stor ut högen men den är STOR!
En del av trägården före vi började!
Dock har vi kapat av sluttningen på vänster sida för att få mer plats=)
Idag har jag vart på vårdcentralen och gjort allergitest. Hundar, katter och gräs är fortfarande mitt största "problem"=( Dock visade det ingenting på häst, så istället för hund kan jag ju skaffa mig en liten falabellaponny som kan bo i trädgården:P
När vi kom hem påbörjade vi vårat stora projekt trädgården! Vi har fått låna spadar, krattor och en skottkärra av grannen så nu är vi i full gång med att skyffla jorden på plats och jämna ut den=) Det går väldigt smidigt fram och det är roligt när man ser resultat!  Vi hann inte med hela trädgården idag så imorgon fortsätter vi!
Kommit en liten bit på vägen!
När vi lämnade arbetet för idag hade vi kommit en bra bit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0