Händelserik dag!

Dagen började med ett besök på Sahlgrenska, där älsklingen skulle göra ett snitt i armen och ta ut lite muskelvävnad. Sen åkte vi till Bäckebol och kollade lite på Ikea och lite andra affärer. Vi lyckades faktiskt bara köpa det som vi var ute efter! Bra jobbat! Bland annat en askränsare till kakelugnen, tassar till stolarna och en lampa till utebelysningen=)
När vi kom hem igen möttes vi av musik (vilket vi inte hade satt igång när vi gick) så då hade Goldie vart och trampat runt (surfat) på älsklingens dator och på såvis satt igång musik, lyckats öppna upp 118 filer gånger ett antal gånger och radera en fil som älsklingen hade laddat hem..hehe:P Skrattade så jag grät! Inte alla hundar som kan surfa minsan!
Såhär hittade vi datorn när vi kom hem!
På kvällen gick Svinalängorna på tvn. Jag har länge velat se den då jag har hört att den ska vara jätte bra och gripande. Jag blev dock ganska besviken och tyckte inte alls att den var bra. Det var en väldigt lång, utdragen och mörk film. Inte min smak direkt! Tyckte att den saknade poäng...
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0