Andra chansen!

Min helg blev inte alls som jag tänkt mig. Jag vaknade på fredag morgon med 38 graders feber så fick skippa jobbet och dekorations mötet:/
Idag skulle jag vart med på avskedsmiddag/fest för Sarah som nästa vecka drar till USA och Atlanta i ett år. Men på grund av feber kunde jag inte vara med, så jag har spenderat hela dagen hemma i soffan under filten. Det är väl typiskt att man ska åka på en förkyldning när man väl är ledig och har saker planerat?!?!
Det enda bra som gick på tv ikväll var melodifestivalen andra chansen! Min åsikt här var att rätt låtar gick med till finalen. Jag gillar Torsten Flincks låt bara mer och mer. Den är grymt bra!!=) Kan faktiskt erkänna att jag tycker att Sean banans låt också blir bättre ju mer man hör den, men den klår inte Flinck!
Älsklingen har köpt XL grisöron till Goldie som är större än hennes huvud:P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0