Ny start!

Idag har jag vart ledig (äntligen) och gick inte upp föräns 12 då jag blev väckt:P Det var ruskigt skönt att äntligen få sova ut. Det har vart en himla massa jobb, går heltid nu i januari (gött som fan):P Så jag har inte så mycket av liv utanför jobbet.
Så idag har jag bara haft en slappardag framför desperate housewives och bara tatt det lugnt! Behövs ibland!
Desutom har jag gjort ett löfte till mig själv idag som jag verkligen ska försöka hålla för att må bättre!
Det lyder:


Jag ska avstå från att äta massa godis, kakor, läsk eller annat sött förutom på kalas eller högtider!
Popcorn är däremot okej, men endast på helgen!
Jag ska inte heller äta nån snabbmat! Så som mcdonalds, max, pizza och burgerking!
Våga vägra sött!


Jag har även shoppat lite under veckans gång!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0