Huset fullt!

Dagen har spenderats åt att förbereda mitt 24 års kalas för min kära släkt. Det var ett tag sen jag fyllde år men jag har inte haft tiden förän nu att ha kalas, men bättre sent än aldrig!
Det var jätte roligt att samla hela tjocka släkten och tjöta, synd bara att det inte blir oftare.
Men som det alltid blir när man har kalas blir det massa spring och inte så mycket lugn och ro för värdinnan, men det blev ett lyckat kalas:P Fick lite kläder, blommor, pengar och lite annat smått och gott!
Mor hade gjort jätte goda smörgåstårtor som det bjöds på och till efterrätt blev det choklad och citronfromage med olika bär och grädde, mums filibibblan!!
Tack alla för en mycket trevlig kväll tillsammans.
Stella fick också en egen liten tårta=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0