Ny mobil!!

Idag började jag så tidigt som klockan 7 på morgonen på jobbet. Det var riktigt längesen som jag var uppe så tidigt! Förvånandsvärt nog va jag inte alls så tröt som jag trodde att jag skulle va=) Jag fick mig en egen tagg, så att jag kommer in på jobbet utan att behöva ringa dem och även mitt kort så att jag kan handla och få 30% i alla affärer som tillhör varnergruppen. Typ Bikbok, Carlings, Urban, Dressmann mm. Vi hade 50% på vissa varor och en klänning som jag har spanat in hur länge som helst var med så jag slog till och köpte den!
Efter jobbet kom älsklingen och hämtade mig. Min mobil har kraschat, det har gått sönder helt och hållet på skärmen (till och med lossnat lite av glaset så man ser rakt in i mobilen) så det var dax för mig att köpa en ny mobil! Det blev en Sony Ericsson xperia arc S=) Tror jag kommer trivas rätt bra med den. Har den dock lite på prov för att se om jag vill ha den annars tar älsklingen den och jag hans iphone 4.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0