Hundägare för en dag!

I onsdags kom grannens lilla Lukas hit, för att Camilla skulle till körskolan. Underbart att ha en hund i huset igen, även fast det bara var för en halvdag. Vi spenderade tiden med en långpromenad runt en sjö som finns i närheten och med en himla massa gosibosande:P Han är en fantastisk liten vovvsing!!



På eftermiddagen kom Camilla och hämtade honom igen och jag och älsklingen startade en roadtrip ner till Lund, älsklingen skulle vidare till Malmö för att se på fottboll på torsdagen och då passade jag på att åka med ner för att hälsa på Emelie=) Vi satt i Emelies skola, i deras sällskapsrum och tjöta och senare öppnade baren där=) Kvällen blev inte sen då både jag och Emelie va trötta.


I torsdags va Emelie i skolan en bit inpå dagen och jag passade på att ta mig en runda i Lund för att upptäcka staden=) Det verkar vara en mycket trevlig stad, med många smågator som det är lätt att gå vilse på!
Resten av dagen umgicks vi mest och tog det allmänt lugnt. På kvällen kom älsklingen och hämtade upp mig. Efter många om och men kom vi slutligen hem mitt i natten! Har haft det jätte mysigt i Lund. Tack Emelie för vistelsen=)



Idag ska vi på två visningar på (tro det eller ej!) förstahandskontrakts lägenheter!! håll tummarna för att vi får någon av dem! Sen får vi se vad dagen har att erbjuda för möjligheter!=)
Ha en kanondag allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0