Midsommar o födelsedagar!

I torsdags var jag "vakt" på de la gardiegymnasiet där skådisarna repa, gick upp o kolla på kostymerna som de ska ha på sig på scen varav i början de har på sig kostymer gjorda av papp med spettsar gjorda av tårtpapper:P Gör häftiga! Sedan åkte jag med bilen till min mor, min syster va också där. Vi åt jordgubbar o åkte till vila som hade 75 procent på en massa varor, köpte mig en jätte fin klänning för 75 kr=) Därefter tog jag bussen till min älskling i gbg.



I fredags hämtade vi Mats o isabell o begav oss till Bua för att fira midsommar med Mattias kompisar Andreas, Sandra, Robin, Alina o Andreas mor, far, syster med pojkvän i Andreas föräldrars kollonistugor De 2 stugorna ligger precis bredvid en kohage så vi fick besök senare på kvällningen av ett gäng kossor varav älsklingen fick för sig att gå in o klappa en, gick inget vidare då de blev rädda för honom o sprang iväg.
Vi reste upp en midsommarstång som älsklingen klädde med blommor, blev mycket vacker:P Körde lite lekar i lag bl.a. äggkastning o irlänsk julafton, hur kul som helst! Blev lika mellan lagen=) Drack, tjöta o på kvällen gick jag, Mattias, Mats o Sandra ner för att ta ett dopp i havet, jag bada dock inte för det blåste kallt som in i sjuttsingen! Haft en mycket trevlig dag!





Detta va mitt lag=)




Lördagen började tidigt med att åkt tillbaka till gbg för att hämta Seroj o sedan till Ödeshög för att fira mattias morfars 80 års dag. Blev inte riktigt som vi tänkt oss när vi skulle åka o följde gps:en som tog oss till Alingsås, lite fel håll! Men efter många om o men kom vi äntligen fram till ombergs golf där vi åt lunch tillsammans med släkten. Man ska aldrig lita på en gps!!! Man vet aldrig var man hamnar:P Åkte vidare till morfarns gamla hus för att äta tårta o öppna presenter. Åkte hem o börja kolla på edge of darkness, men decka efter typ halva!







Idag, söndag, kolla vi klart på filmen, va riktigt bra! Älsklingen åkte iväg för att jobba o jag drog strax efter för att åka hem till Lidköping. Hade rep på kvällen på slottet så har suttit där o kollat o grejat. Haft en alldeles alldeles underbar helg!


Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken fin midsommarstång ni hade gjort :)

2010-06-28 @ 17:43:13
URL: http://miasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0