Tjillevippen!

Nu var det ett sjuhundrans tag sen som jag uppdaterade här, men det har inte riktigt funnits tid eller ork till det! Men nu är jag tillbaka och ska försöka bli bättre på det igen =) 
 
Det senaste har det inte hänt överdrivet mycket, mest jobb hela tiden. Men jag har hunnit med lite annat smått och gott också!
 
Jag har fått ett förlängt vikariat på 32,5 timmar i veckan och har också blivit ansvarig för underklädesavdelningen, så jag är jätte glad över det och trivs väldigt bra på avdelningen! Bara lite synd att jag inte har några fasta timmar, men jag håller tummar och tår över att det snart ska dyka upp fasta timmar som jag kan få!
 
 När Göteborgskalaset kom till stan kom även min allra bästa vän Sabina hit för att göra Göteborg osäkert! Vi började med förfest, tjöt, dricka och en massa sång (som det alltid brukar bli när vi festar tillsammans=D) Sen drog vi in till stan och Gretas och dansade järnet=) Tack för den helgen Sabina, det är alltid lika underbart att träffa dig! <3
 
Godismonstret?;)
 




 
 
Igår blev jag och älsklingen hembjudna till Bille och Klas på vin och spel kväll. Vi hade jätte mysigt med massa tjöt, vin och ett frågespel med frågor om filmer. Det var jätte roligt, men svårt! =)
 
Idag åkte vi till slottsskogsvallen och ställde ut på bagageluckeloppisen som annordnas där varje år. Tyvärr fick vi inte vädret med oss idag, så det kom inte jätte många besökare dit. Men vi gick iallafall lite pluss, trots vädret, så vi är ganska nöjda ändå! Jag fyndade också tre ögonskyggor, sminkborttagning och en "sminkbox", allt från Mary Kay. Produkter som tillsammans i vanliga fall skulle kosta över tusenlappen fyndade jag för endast 60 kr! Kanon nöjd med dagen=)
 
Ha en kanon vecka!=)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0