I <3 Thn

I söndags åkte jag hem till min kära lilla mor i Trollhättan och har spenderat tre dagar där. Under vistelsen har jag hunnit med en himla massa saker. Bland annat träffat gamla vänner och släkt samt promenerat en himla massa! Det är alltid lika roligt att åka dit och lika sorgligt att lämna det! Men jag har haft det kanon där!
På Halleberg, runt "Hallsjön"
På Hunneberg runt "Grindsjön"
Igår när vi kom hem tänkte vi grilla och älsklingen skulle göra potatis i ugnen, satte på värmen och sprang ut till grillen. En halvtimme senare frågade han mig om jag kunde kolla till potatisen. När jag kom in va potatisen fortfarande stenfrusen och underugnen stod på 200 grader! Däri förvarar vi våra matlådor och skärbrädor, så när jag öppnade hade alltihop smällt och det var endast två matlådor som klarade sig:P
Så idag blev det en tripp till ikea för att skaffa nya matlådor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0