Tro, hopp och vilja!

Idag har vart en riktig skit dag! Då jag inte har blivit riktigt bra efter helgen, funderar jag på om det är allergin som har tagit över. Vill inte tro detta då både jag och älsklingen har fäst oss så mycket vid Goldie. Jag har även fått nått utslag igår och ett idag när jag har hållt henne, men det är konstigt att det bara är en liten prick, brukar oftast komma fler. Så jag vet inte alls vad jag ska göra! Jag önskar verkligen att det bara är förkyldningen som inte har släppt än, men det är ju omöjligt att veta!
Vi har haft henne i tre veckor nu så jag ringde och pratade med uppfödaren om allt, så vi får ha henne på prov en vecka till och se om det är förkyldningen eller inte! Jag hoppas verkligen att det är förkyldningen som sitter kvar i kroppen för jag vill verkligen inte göra mig av med Goldie. Älskar lilltjejen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0