Midsommarfirande!

Helgen har passerat fort, med många roliga händelser=)
I fredags var det midsommarafton och det firade vi i vårat lilla hus tillsammans med våra underbara kompisar! Vi var elva pers som deltog i firandet och det blev en himla fest! Musikquiz, dans runt stången, god mat och en himla massa nubbar stod på schemat! Det blev ett fyllekalas utöver det vanliga;) Tack alla som kom för en mycket trevlig midsommar!
Glömde tyvärr ta bilder under kvällen så det va lite kasst!!!:(
 
På lördagen mådde ingen av oss särskillt bra. Vi mådde som vi förtjänade;) Dagen passerade och vi rörde oss knappt från tvn!
 
På söndagen åkte mina två bästa vänner hem efter helgens spektakel och för min del va det jobb som gällde.
Tack Sabina och Emelie för att ni kom och gjorde min kväll=) Alltid lika roligt att träffas! Synd bara att det inte blir oftare!
 
Idag efter jobbet åkte vi spontant iväg till Ullared och shoppade=D Både jag och älsklingen köpte oss varsin jumpsout, shorts, nödvändigheter till hemmet, underkläder, Mästerkatten i 3D och lite annat smått och gott. Det blir alltid dyrare än vad man har tänkt sig när man åker dit! Men vi fick mycket för pengarna!
När vi kom hem kollade vi på vår nya film och myste ner oss i våra jumpsuits=)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0