Årets första dopp!

Hela helgen har jag spenderat på jobbet, men jag har allt hunnit med lite smått och gott vid sidan av=)
 
Igår efter jobbet blev jag och älsklingen hembjudna till José och Bella på middag. Det bjöds på lax, prat och gosande med Mio (jack russel) och deras söta dotter Alissa=) Vi hade en mycket trevlig kväll! Tack Bella och José för igår! Vi får ta och bjuda igen och vi ser fram emot filmkväll med er;)
 
Gosigos=)
 
Hela familjen samlad=)
 
Idag åkte vi och tränade efter att jag kommit hem från arbetet, så fort vi var klara gick vi ner till havet och jag gjorde mitt premiärdopp! Det var faktiskt riktigt skönt, kioskens temperaturmätare vidade 20 grader varmt i vattnet, så det var nästan lika varmt i luften som i vattnet=) 
Nu är grillen på gång och kvällen ska avslutas framför nån bra film!
 
Hoppas ni har haft en bra helg!
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0