Nyår i hällsvik!

Igår var det sista dagen på år 2011 och jag började dagen med att jobba. När jag slutade mötte jag upp honey boney och vi gick ner till operan för att kolla på gps fyrverkerier, men det var så dimmigt ute så det syntes knappt någonting. Lite trist så vi drog därifrån lite tidigaren så vi skulle slippa alla köer ut från nordstan. 
När vi kom hem stod en jätte vacker bukett med blommor på skänken som älsklingen hade köpt till mig:) Jag har den mest fantastiska pojkvännen!
Sen började vi med maten. Vi gjorde tre rätters, fint ska det va!
Till förrätt blev det varm macka med kantarellstuvning.
Till varmrätt åt vi hasselbackspotatis, rödvinssås, cornfileér till mig och oxfilé åt älsklingen.
Och till efterrätt egengjord chokladmousse med hallon och grädde.
Alla rätterna blev jätte goda!
Under kvällen drack vi lite, spelade lite olika spel och mös framför kaminen.
Vid tolvslaget gick vi ut på verandan och kollade på fyrverkerier och skålade in det nya året. Vi hade verkligen första parkett när det gällde utsikt, jisses va fint det var! Det var verkligen fantastisk och jag kan nog säga att detta var det bästa nyår jag har haft=) Nästa nyår firar vi lätt här igen!
Hoppas ni har haft en bra start på det nya året, för det har jag haft!
Gott Nytt År på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0