Spelnördar!

Igår hälsade vi på Niclas och Åsa (älsklingens bror) och kollade in deras nya hus som de hyr mitt ute i ingenstans! Det var hur mysigt som helst! Hade en mycket trevlig kväll där ute!
Idag efter jobbet gick jag en runda i stan och kikade. Unnade mig två par örhängen, silverschampoo, en jättefin "glaskanna" och ett mycket speciellt halsband från myrorna.
Sen mötte jag upp älsklingen och vi gav oss ut till lite elektronik affärer för att kolla på ett nytt 3D hemmabio så att vi kan nyttja 3D i tvn. Dock slutade det med att vi kom hem med ett playstation 3 (finns inbyggd 3D i det, så vi va inte helt ute och cyklade) så på fredag ska älsklingen ut och köpa högtalare till så att vi får ett bra ljud till. Så nu har vi tre olika spelkonsoller, Wii, Xbox och PS:P Riktiga spelnördar e vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0