Stockholm i mitt hjärta...

Onsdagen den 7 september bjöd Bille och Klas hem mig och älsklingen på spelkväll och fantastiskt goda cupcakes! Det blev tp och som dåliga förlorare vi är hela högen blev det ett minst sagt intressant spel:P Men vi hade roligt också! Tack Bille och Klas för kvällen! Närta gång får vi fundera ut någonting som är mindre aggresivt:P
I torsdags åkte vi ut till Kållered och kikade i lite affärer, hittade dock ingenting. Mednas vi ändå var i krokarna svängde vi förbi hemma hos älsklingens bror Niclas, hans tjej Åsa och deras barn.
I fredags hämtade jag upp älskingen efter jobbet och så styrde vi resan mot Ullared och GK:S=D Blev en del shopping bland annat två nattdukslampor (varav den ena va sönder när vi kom hem så ska åka dit på fredag igen o byta den:/), mario cart spelet till Wii, underkläder och lite annat smått och gott.
Tidigt på lördag morgon åkte jag och älsklingen tillsammans med Maggan, Seroj, Matilda och Erik upp till Stockholm för att hälsa på deras släckt som bor där. Det bjöds på kräftskiva, sång, vin och prat hela kvällen=) Vi fick sova i en festlokal som tillhörde älsklingens kusins hus.
Mattias morbror hade en super gosig kisse! Nicky=)
På söndagen gick jag, älsklingen, Matilda och Erik upp tidigt för att hinna se på stan innan vi skulle bege oss hemåt igen. Det va min allra första vistelse i Stockholm så vi han se en hel del på fyra timmar=)
Bland annat:
Plattan!
Kungliga slottet!
Riksdagshuset!
Kungliga dramatiska teatern!
En klättrande tjej! (Va en docka men såg levande ut!:P
Sen var vi i gamla stan och gick omkring, det var en loppis i stan också som vi drog igenom, kikade även i affärer och åt på kungshallarna. Så jag anser att vi han med en hel del=)
Jag tycker att Stockholm var en väldigt fin och mysig stad som vi snart ska åka till igen för att upptäcka ännu mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0