Blondie!

Igår kom Bille hit och va en ängel och köpte med sig mer blondering till mig. Dock blev det inte helt blont men blev iallafall bättre än förut. Vi tjöta, tog det lugnt och kolla på Pagemaster som är en jätte gullig film om en kille som är rädd för allt. Han kommer till ett bibliotek efter att en storm har tvingat in honom dit och där börjar ett äventyr, tillsammans med skräcken, fantasin och äventyret, som ändrar hela hans liv...
Idag kom en fotograf hit och fotta lägenheten :( Vill inte flytta härifrån, men va gör man när man är en fattiglapp och inte kan köpa en lägenhet:/
Efter att de gått mötte jag upp Bille i stan, vi gjorde lite olika ärenden där bland annat köpt mer hårfärg. Därefter åkte vi och tog en promenix med Esther, som är en supergullig, heldöv liten papilon:P Sen åkte vi hem till Bille och vi färgade håret (för femte gången) och nu blev det äntligen bra!!! Efter tre intensiv färgning:S Mitt hår mår sådär nu... Men nu är jag iallafall blond!!
När jag kom hem väntade Josse och Stella utanför dörren. Jag och älsklingen ska nämligen vara hundvakt tills imorgon :D Mysgos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0