1 år 10 månader<3

Igår, måndag, åkte jag hem till Bille och tjöta, drack te och spelade det fantastiska spelet wordfeud (alfapet) på mobiilen. Älsklingen hade teoriprovet idag och klarade det på första försöket! Grattis älskling! Ett steg närmare körkortet :) Efter provet kom han också bort till Bille och joinade oss på wordfeud. Ett roligt men beroendeframkallande spel som har blivit jätte inne nu hos alla! Vi hade en mycket trevlig dag!
Idag, tisdag, är det min och älsklingens 1 år och 10 månaders dag. Grattis! Den firade vi framför Mariokart som vi köpte på Ullared i fredags. Vi upptäkte att man kunde vara uppkopplade på nätet och köra mot andra runt om i världen. Sjukt roligt!!
Jag har också bestämt mig för att bli blond igen, saknar det lite grann, så jag har haft ett projekt idag med att blondera mig. Det är fortfarande lite gulaktigt, så imorgon ska älsklingen köpa mer färg och silverschampoo så ska jag utrota det sista gula! =) Är numera kallad guldlock av älsklingen :S
På kvällen fick vi besök av Robin, Angelica och Anders som kom hit för att kolla på hockeymatchen mellan Frölunda och Växjö. Dock blev det inte så mycket tittande utan mest tjöt :P  Älsklingen hade titigare idag bakat en silvikaka som vi bjöd på tillsammans med lite annat snacks=) Jätte mysig kväll och matchen slutade med 2-0 till Frölunda så det blev inga sura miner :P
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0