Party Hardy!!

Igår hade jag fest hemma hos oss!! Älsklingen fick hoppa in och jobba natt så han kunde tyvärr inte närvara.
Det var först tänkt att bli en förfest, men slutade i hemmafest som varade långt in på natten=) Killarna från Thn, Sabina, Bille, Kat, Sarah och Memlan befann sig på festen. Men i slutet var det endast killarna, Sabina, Bille och jag. Jag hade en ruskigt rolig kväll/natt med sång, lekar, dans, spel och en massa alkohol! Tack alla underbara människor som gjorde min kväll!
Någon (Johan:P) var väldigt hungrig på natten och satte tänderna i våran ost :P Hehe
Idag har jag mått som jag förtjänat, nämligen skit! Killarna han dra hem innan jag, Sabina och Mattias vaknade. Det var riktigt roligt att ni kom killar!!
Dagen har vi spenderat i soffan med lite filmer och popcorn=) Vi såg bland annat på Megamind som är en riktigt bra film som ni bör se!! Rekomenderas starkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0