Lägenhetsrace!

Helgen har passerat med massa jobb. Men har emellan jobben hittat på lite saker också=)
I lördags blev jag och älsklingen uppbjudna till grannen på en öl och lite tjöt. Vi kollade också på L.A. Gigolo, som jag tyckte var en helt okej film.  Den hade ett oväntat slut till skildnad från alla andra kärleksfilmer!
I söndags efter jobbet mötte jag upp älsklingen i stan och vi åt ute på Targaz som var en billig restaurang, med väldigt god mat och billig alkohol:P Vi bestämde oss för att avsluta kvällen med att gå på bio. Vägen dit var ett projekt!! Det var ordagrant storm ute och det regna och blåste som sjuttsingen. Dumma som vi är bestämde vi oss för att promenera till bergakungen och det slutade med att vi var två dränkta katter när vi väl kom fram:P
Väl där satte vi oss i baren innan filmen skulle börja och tog varsin drink. Filmen som vi såg var Johnny English reborn. Den var hur kul som helst!! Det var längesen jag asgarva så ät en film!! Har dock inte sett första filmen så det blir att ladda hem!!=D
Idag har vi vart på fyra lägenhetsvisningar i stan. Det blev ett himla farande hit och dit under kort period!
Av alla lägenheterna blev vi är ganska sugna på en av dem som låt i Strömmensberg. Den var jätte fin och hade bra planlösning, stor balkong med utsikt över stan och en walk in garderob, Nice!! Så nu blir det till att prata med banken och hoppas på att ingen annan vill ha den =)
Ha en fantastisk vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0