En speciell dag!

Igår var ingen vanlig dag, för det va min och älsklingens 2 års dag! Hurra! Hurra! Hurra!
Dagen firades med ett besök på Universeum, där vi för två år sedan hade vår första "riktiga" dejt=) Vi var inne i ett stort rum där man fick prova på olika saker, bland annat gå på lina, rida en plasthäst m.m. Det fanns också ett spel där man stod framför en filmduk och skulle på spelet stå i mål och fånga bollar som sköts på en. Jag fångade fler bollar än älsklingen och då ville han ha revansch och slängde sig efter en boll så att han spräckte grenen i byxorna. Jag har nog inte skrattat så mycket på länge=D  Oturligt nog hade alla butiker i stan stängt så han fick gå omkring med spruckna byxor resten av kvällen:P
Efter äventyret på Universeum tog vi en promenad till restaurangen Athena som bjöd på Grekisk mat. Jag provade på tappas för första gången, men tyckte inte om de rätterna som jag beställde in, så det blev jag lite besviken på!
Resten av kvällen spenderade vi hemma i soffan, men vin och Walk the line.
Dagens hiss: Universeum och de spruckna byxorna! En trevlig dag!
Dagens diss: Tappas!
Igår var det också fars dag! Så grattis alla pappor=D
Idag har vi vart hemma hos svärfar och gratulerat honom på fars dag, med en liten blomma och fika=D Det är alltid lika trevligt att åka tid=)
Nu blir det till att söka jobb och ta det lugnt resten av kvällen!
Ha en fantastisk dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0