Söka söka söka!

Idag har jag gått omkring inne i stan för att söka ny praktikplats och det nappade på några ställen men det mest intressanta va på cubus. Har sagt till dem att jag ska fundera lite men tror bannemej att jag ska ta den. Trivs ändå inom butiksbranschen. Mattias mor har även kontakter på sj så har kanske chans att få praktik inne på centralstationen, vid sj kundtjänst. Men just nu känns Cubus mer lockande. Sen åkte jag o älsklingen till Allum för att söka ännu mer, men inte lika stor framgång där kändes det som. Den stora anledningen till att vi åkte till Allum va för att några hus därifrån skulle vi på lägenhetsvisning. Lägenheten va fin o väl planerad, dock bara i andrahand men det e ju nästan omöjligt att få förstahandskontrakt här i gbg, såvida man inte köper lägenhet vilket vi inte har råd med. Men vi vet ingenting om hur det blir än, för tjejen som bor där ska kanske åka utomlands beroende på om hon kommer in på en skola eller inte. Så om hon kommer in har vi nog stor chans att få den.
På kvällen spelade jag o älsklingen kort (skitgubbe), drack vin o hade en myskväll=) Jag måste bli en bättre förlorare, blir väldigt lätt butter om jag förlorar o vinner jag blir jag jätte stöddig. Ingen bra kombination hehe:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0