Helg i Lidköping!

Helgen har passerat fort, med vänner, grillning och party!
I lördags fikade jag med David o Kajsa på strandgatan i Trollhättan o jag o David upptäckte att de har öppnat ett paintball ställe i staden! Dit kommer jag förhoppningsvis att dra nångång, har dock hört att det ska vara ytterst smärtsamt med paintball:P Men måste väl prova det nån gång i livet! Efter fikan tog jag bussen till överby, där Marika o Sabina hämtade upp mig. Sen drog vi till Grästorp där vi skulle ta bussen vidare till Lidköping. Dock hade vi kollat fel på tiden så bussen gick inte förän tre timmar senare. Så vi tog en promenad till far o hämtade mina kvarglömda saker o sen gick vi till Sabinas morfar som va gullig o körde oss hem till Sabina i Lidköping. Där gjorde vi oss iordning o gick ner till parken o grilla o drack i det underbara vädret. Äntligen har värmen kommit igen! Efter ett tag blev det kyligt ute så vi forsatte festen inomhus. Vi spela kort (stress), körde lite olika lekar o sjöng för full halls till gamla låtar som vi jämt sjöng på förr=) Va jätte roligt, så vi fastnade där ett tag tills vi upptäckte att klockan va väldigt mycket o det va dax för oss att dra ut till stadt o shaka loss. Det va inte så mycket folk ute men det va jätte trevligt. Tack Sabina för denna helgen!=)

I söndags mådde jag som jag förtjänade o vaknade inte förän vid ett på dagen, galet! Resten av tiden i Lidköping spenderades ute på balkongen i solen, med glass o tjöt. Sen va det dax för mig att åka hem till Göteborg igen. När jag kom hem åkte älsklingen till jobbet för att jobba natt. Så för min del blev det en ensam kväll o natt framför tv:n o ladda upp inför första dagen på praktiken imorgon. Ska bli jätte roligt!

När jag vaknade i morse låg min mobil i ett sött mobilfodral som älsklingen hade virkat till mig under natten, sötis!!:P En trevlig liten överraskning på morgonen, det gillar jag!
Sen åkte jag till jobbet, irriterande nog kom inte den spårvagnen som jag skulle ta så fick vänta på nästa. Så jag kom precis i tid! Typiskt att sånt alltid ska hända första dagen! Cubus verkar trevligt tycker jag! E många avdelningar att lära sig men det ska bli roligt. Har inte tid att sitta ner en sekund för det finns alltid något att göra! Så nu e jag helt slut i mina fötter o resten av kroppen. Blir en lugn kväll för att ladda upp för en ny dag imorgon=)

Ha det bäst!

 


Söt va??=)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sabina

Haha gud va sött!!

2011-05-09 @ 21:47:28
URL: http://oxles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0