Födelsedagskalas!

Igår satte Sarah o jag oss i bibblan o gjejja med presentationen sen gick vi upp o gjorde iordning både oss o lägenheten inför kvällens kalas! Jag o Angelica gick ner till stan för att byta hennes högtalare som inte fungerade när hon provade dem, det slutade med att jag också hade köpt ett par i resestorlek när jag kom hem:P
Därefter gjorde vi iordning fikat o sen väntade vi på att gästerna skulle komma. Vi roade oss med olika ballonglekar mednas vi väntade:P
Det blev rätt smockfullt o högljut i våran lilla lägenhet. Men det va riktigt roligt! Senare på kvällen gick vi ut på en liten barrunda där vi började med ett ställe som det inte va nått folk på så vi drog vidare till whakatu o dansa o tjöta innan vi gick till little rock o avslutade kvällen där! Hade en riktigt rolig dag!







Idag kom Sophie över o vi jobbade med presentationen o kom en bra bit! Gött! Så ikväll blir det lugna gatan framför tvn=)

Ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej ..ni verkade ha en kul fest..Nu närmar det sig hemfärd..Blir roligt att träffa dig igen..Kram mamma

2011-03-27 @ 12:39:55
Postat av: Frida

Hej mor!

Ja det ska blir riktigt skönt att komma hem nu!!! Har haft hemlängtan ett tag nu. Kram

2011-03-27 @ 22:37:38
URL: http://vorathiel.blogg.se/
Postat av: Sabina

Hej hjärtat!

Jag tycker också att det ska bli kul att träffa dig :) Och se alla dina nya fina kläder och höra om allt! Saknar dig1 Puss & Kram

2011-03-28 @ 12:19:56
URL: http://oxles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0