Numera Surte-bo!!

I lördags fick vi besök av Ove och Görel som kika förbi på en fika och för att hämta upp lite saker. Resten av dagen tog vi det lugnt och vi deckade framför bortspolad:P
På söndag morgon åkte vi till Ikea för att inhandla lite saker som fattades i lägenheten, bland annat sängbord, skoställ ochy hyllor till en garderob som fanns här. Sen kom Ove o Görel och plocka upp oss och så styrde vi mot Frillesås, där vi skulle grattulera Mattias brorsdotter Moa som fyllde år.
Vi såg denna söta dubbelsängen för småbarn när vi va inne på EM.
Den va knappt mer än 1 meter lång:P
Älsklingen fick för sig att hoppa från en lastbrygga, vilket resulterade i en skadad häl!
Nu har vi kommit ganska bra iordning och jag ser mig numera som en Surte-bo! Det verkar vara ett jätte mysigt samhälle. Endast 13 minuter in till Nils Ericsson terminalen och bussen går varje kvart, barn som leker utanför (istället för fulla människor som det va i gbg;P), nära till naturen och lugnet här. Jag gillar att det är lite utanför men ändå väldigt nära stan! Innerst inne är jag nog en småstadsbo :P
När jag och älsklingen gick för att handla idag i Surte, hängde det ett par skor uppe i luften, frågan är hur de hamnade där?? Nån som kört ett practical joke!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0