Tjingeling!

Nu va det återigen ett tag sen jag va här och uppdaterade, men vi har fortfarande inget internet i lägenheten. Det har vart en himla massa krångel med Telia, så som det ser ut nu så kommer vi ha internet den 2 augusti! Det ser jag fram emot! Bara fyra dagar kvar!
Sen sist jag skrev har jag och älsklingen lånat Niclas (mattias brors) bil i snart två veckor och gjort lite utflykter. Bland annat fick vi en impuls och körde upp till Lidköping för att hälsa på Sabina och Anders samt hämta min cykel som har stått där sen jag flyttade från Lidköping. Så nu e den hemma där den ska va igen=) Vi har också vart i Gottekärr (eller nått sånt hette det) och träffade Maggie och Kristina där. Det va supermysigt, precis vid havet och vädret var fantastiskt!
I onsdags kom älsklingen in till jobbet med en överraskning till mig. Han hade nämligen köpt en klippning till mig på frisörcenter här=) Så efter jobbet träffade jag Sarah och vi gick och bokade en klipptid till mig och tog en fika i solen=)
Igår hade jag en ledig dag! Så då åkte vi ju ut till Gottekärr och därefter till Niclas och träffade hans nya tjej för första gången. Vi stannade där på jordgubbar och glass och begav oss sen ned till kållered för att kolla på utemöbler, men blev endast en badrumsmatta med hem. På hemvägen hämtade vi upp Elin och vi satte oss ned med presentationen av examensarbetet och snabbkollade igenom förra årets opera, den tjuvaktiga skatan!
Idag trodde jag att jag va ledig och hade bland annat bokat klippning, men på morgonen ringde jobbet hit och undrade vart jag va någonstans. Tydligen hade jag kollat fel på schemat så skulle ha jobbat idag mellan 8-17 men kom dit vid 11. Woops! Så det blev till att avboka alla planer och sticka dit för några timmar. Efter jobbet hämtade vi lilla Ninni som ska vara hos oss hela helgen! Myyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0