Redovisning!

Idag hade vi redovisning, va sjukt nervös men det gick jätte bra o alla va jätte duktiga!
Har även vart hurtig o gått tillsammans med Sarah, Therror o Kim uppför en stooor kulle o jogga tillbaka varefter vi körde lite gymövningar ute på gräset!! Hade redan träningsverk efter gårdagens jogging o gymövningar. Det är så skönt att vara ute o gå uppe på berg o det finns jätte fina stigar här!! Underbar natur!! 
Nu förbereder vi oss för utgång. Det som e bäst med Nelson e att det e gratis inträde på nästan alla klubbar!!!!=D Så  det e jädrigt nice!!

Ha det så bra!!!


Kommentarer
Postat av: Mamma



Hej vad fint..Vad bra att ni är ute och rör på er

L*..Nu jobbar jag hela helgen bläää .Hoppas allt ordnar sig med dina pengar ..jag läser vad du skrev..Säg till mig så får jag skicka ner till dig ..Så stora summer klarar jag ju inte av men lite hjälp kan jag bistå med..Sen var det ju detta med delfinerna du ville simma med ..när var det.Det har jag ju lovat dig..Ibland får man gå i sina trasor för att överleva ..det har jag gjort frida så jag vet hur det är..Men jag har aldrig lånat pengar..För är man lite fattig och lånar pengar ..Så blir det bara mycket jobbigt att betala tillbaks,,det är inte bra för själen..Jag vet..

Men jag förstår dig mycket väl att du vill uppleva dom sakerna som dina klasskamrater gör.Men tänk dig för lite både en och två ggr..

Detta ordnar sig nog skall du se..Ha det gätte bra nu så hörs vi kram mamma

2011-01-21 @ 09:45:14
Postat av: frida

Hej mor!

Det e i början av mars någon gång som vi åker på aventyrsveckan, så det e en bit kvar. Jo jag tycker inte om att låna men jag vill ju vara med o göra saker. Kram

2011-01-22 @ 00:44:31
URL: http://vorathiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0