Framme i Nelson!

Igår kom jag äntligen fram till Nelson efter 30 timmars resa med stop i London o Hongkong. Men har gått jätte bra med flyget o så! Va lite läskigt i början men blev bättre sen=) Hade till och med lite födelsedagsfirande på mcdonalds på hongkongs flygplats o fick ett kello kitty gosedjur av Angelica o Elin! Tack så mycket för det!=) 
Va riktigt skönt att få sova i en säng efter väldigt få timmars sömn på flyget! Lägenheten e jätte mysig o nära till det mesta=) Samma dag som vi kom fram träffades några av oss i klassen o åt på en mexikansk restaurang. Va mysigt men vi va så sjukt trötta efter resan så blev inte långvarigt utan gick hem o decka på sängen med en gång efteråt:P

På landvetter=) We are on our way!


Min födelsedag i HongKong=)


Flyger in i Nya Zeeland!


På den mexikanska restaurangen i Nelson=)


Idag ska vi ge oss ut på en shoppingrunda i stan o bara ta det lugnt o upptäcka va Nelson har att erbjuda!
Saknar mina nära o kära en massa! Ha det så bra så uppdaterar jag så mycket jag kan=)

xoxo


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Frida vad gott att du är framme och att allt har gått bra..Blir lite orolig så..Nu sitter jag här och kl är 07.38 och jag väntar på att kl skall bli 8 så att jag får se Josse sjunga tre låtar i nyhets morgon på tv 4L...Här snöar det för fullt..och är tö väder..Hoppas detta har gått fram kram i massor mamma

2011-01-06 @ 07:41:03
Postat av: frida

Hej mor! Hur gick det för josse i tvn? Va det fint? Mm höre att ni skulle ha massa snö! Här e det soligt o fint idag så det e härligt! Ha det så bra! Kram

2011-01-06 @ 23:12:37
URL: http://vorathiel.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej det gick så bra för henne..Hon var så fin ..Var konstigt att se henne i tv..Jag blev så rörd av detta..ha det bäst mor

2011-01-08 @ 12:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0