Första dagen i Nelson!

Igår gick jag, Angelica, Henny, Katarina o Elin till "the warehouse" som är i liknande stuk med Maxi och har typ allt i affären=) Köpte brevpapper, lite annat smått o gott o en osthyvel som ser jätte konstig ut! Tog ett tag innan vi hitta den, fick fråga personalen:P Inte så praktisk om man frågar mig! Fick även en födelsedagspresent av Henny, Katarina o Elin som va en korg med lite oboy, marmelad o lite annat smått o gott i. Tack så jätte mycket för det!

Detta är osthyveln. Har aldrig sett nått liknande förut:P Va lite krångligare än vanliga oshuvlar att få hela skivor!


På hemvägen gick vi förbi "liqoure king" som e systemet här i Nelson o köpte med oss varsin vinare hem.
På kvällen kom Therror o Sophie upp till våran lägenhet för att se p film. Men blev inte så mycket filmtittade utan drack vin o prata=) Va jätte roligt! Spelade även in ett litet videoklipp:P

http://www.youtube.com/watch?v=9van_RyrB8k

Idag skiner solen o vi ska ge oss ut till stan o kika o kanske besöka stranden=) Ikväll ska vi kanske ut på en jazzklubb, ska bli roligt! Har aldrig vart på en jassbar förut så det ska bli skoj! 
Ha det så gött allihopa!


Kommentarer
Postat av: Far

Härlig höra att allt gått bra. Goa bilder !

Ta vara på tiden nu nere "down under" Sköt om dig o ha de gött

2011-01-07 @ 09:09:13
Postat av: Mamma

Hej låter roligt ..hoppas mina mail kommer fram..kram Mamma

2011-01-07 @ 19:34:13
Postat av: Mamma

Jag har skickat ett till dig igår med ..Men det syns inte här..Kram

2011-01-07 @ 19:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0