Det blev en dag på stranden!

Idag tog vi oss en promenad till Tahunanui beach o sola o bada! O gissa vad??! Jag har bränt mig! Igen...Min hy gillar inte sol eller så funkar inga slags solskydd på min kropp:/ Men det va roligt att hoppa omkring i vågorna o vi fick bra mortion på köpet! 
Jag o Sarah gick lite på stan för Sarah ville ut på kjoljakt men vi hitta ingen. Sen kom Sophie över o vi skulle kolla upp lite med biluthyrning men vi väntar tills imorgon o frågar läraren om han har nått billigt tips om "one way rent". Så blev ingen bokning idag heller, då det blev dyrare än vad vi hade räknat med! 
Kvällens planer e att prata med min älskling o kolla på film!
Ha det så bra!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0