Blev en impuls utgang igar!

Igar upptackte jag att jag hade blivit sa solbrand i harbottnen och att jag har fatt en blasa som det kom var ut ur, gor ratt ont! Tog pa lite alou vera sa nu ska det nog bli battre! Blir till att kopa mig en hatt for att skydda harbottnen! Galet hur stark solen e har!! Blir till att vanta lite med solningen da hela min overkropp e brand efter resan till Mapua. Missbrukar after sun med alou vera i! hehe
Pa kvallen skickade Jacob sms till Sarah o undra om vi ville komma o spela biljard pa sharks, sa vi gjorde oss iordning lite snabbt o stack ivag o spela en omgang. De har valdigt konstiga biljardbord har!! Kulorna va minimala o koon va jatte smal pa toppen sa va jatte svart att traffa bollarna! Men det va trevligt o jag vann over Sarah o Angelica, wiii!
Vi behovde inte betala natt pa sharks, det stod jacob o dem for. Ratt nice! Efter sharks gick vi tjejer till Mollys o traffa Therror o Sophie o sen till shooters o dansa lite=) Va en mycket trevlig o gratis kvall!!=)

Jag o sarah kor waka waka=P




Ett litet forsenat kort, men detta e iallafall nar jag o sarah gor Hongi, som e maori halsningen=)


Idag har vi en ledig dag da vi blev klara med marknadsplanen igar, blev riktigt nojd med varan ide! Sa nu ska jag, Sarah, Sophie o Therror kolla priser pa fordon o resvag pa nordon till semestern. Kolla om man har rad med mera o vad som blir det billigaste alternativet med fordon=) Om vi ska hyra bil o bo pa vandrarhem, en van o bo i den o kopa mat eller husbil o ha allt i den. Far se vad vi hittar!
Sen far vi se va resten av dagen har att erbjuda, troligtvis grillning ikvall=) 

Ha det sa bra!


Kommentarer
Postat av: Far

Låter som ni har det väldigt trevligt "där nere"

Här är mest transportsträcka i väntan på ljus o vår.

Mycket trevligt att följa din blogg med resa o hur livet går för er.

Take care ! Kram.

2011-01-28 @ 11:37:59
Postat av: Mamma

Hej vännen..Ja ni verkar ha det kul..Nu har jag och Josse och Stella varit ute och gått runt kanalen..Och jag är ledig från jobbet hela helgen..Ha det bra och smörja in dig massor på kvällen så du får fukt i dig..och drick mycket..Så det inte blir farligt..Kram Mamma

2011-01-28 @ 20:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0