Tahunanui o jazzfestival!

Igår gick jag, Angelica, Therror o Sophie o shoppa i stan. Köpte mig ett par shorts, en kofta o lite smått o gott från piggy bank som e en 2 dollars shop här i stan! En av mina absoluta favoritaffärer här, än så länge:P 







Lite senare åkte vi fyra med Jacies man i denna bilen nedanför till Tahunanui som e en sjukt fin strand! Badade för första gången, va riktigt skönt i vattnet. När man väl va i så va det varmare i vattnet än i luften=) Nice!! Jacie kom o hämtade oss när hon hade plockat upp Mia o Sarah på flygplatsen. På kvällen gick jag, angelica o några klasskamrater till jazzfestivalen som e i stan, så va inne på två klubbar. Va riktigt trevligt,!
Idag ska vi in o visa stan för Sarah o sen handla mat. Sen får vi se va dagen har att erbjuda=)

Ha det så bra allihoa!! 

Rätt snygg bil!!




 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej igen kul att läsa vad ni gör..blir avund när ni kan bada här regnar det idag och massa med skiten snö..Jag har ledigt helgen ..känns så gott är sååå trött..Kram från din Bästa vän Mamma

2011-01-08 @ 12:38:53
Postat av: sabina

Hej sweetie!! Vad härligt ni har det. :) Abel Tasman är nationalparken en bra bit utanför Nelson med en massa stränder. Så det var nog inte där ni var? Hur ser lägenheten ut? Vilket hus bor ni i? Ha det bäst! Pusss

2011-01-08 @ 17:28:19
URL: http://oxles.blogg.se/
Postat av: frida

Vi va vid en abel Tasman staty så tror att det va där, men vet inte! vi bor i A huset, lägenheterna e ju jätte bra! Inte alls så risiga som vi hört från er tvåor:P puss

2011-01-08 @ 22:19:04
URL: http://vorathiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0