Klappat o klart!

Idag bokade jag, Sarah o Sophie bilen som vi ska köra på nordön samt flyg från Nelson-Wellington o Auckland-Nelson. Så nu e vi på gång! Blev inte farligt dyrt heller så det e jätte bra!!! Detta förgyllde min dag=D
Sen har vi packat o så inför de 3 kommande dagarna som vi ska spendera i Abel Tasmans Nationalpark, med vandring  o paddling i kanot (waka som det heter på Maoriska). Ska bli jätte roligt att se parken o prova på att paddla kanot. Dessutom ska vi sova i tält!! Tjohoo! Jätte mysigt!!=D  Så resten av kvällen blir det lugn o ro o lägga sig tidigt så man orkar med morgondagens aktiviteter.
¨Ha en fantastisk dag! 




Kommentarer
Postat av: sabina

Va kul med Abel Tasman, det är lätt en av de vackraste platserna på jorden. Men se upp för wetas!! En sån där jätteinsekt som satt på min höft när jag vaknade :)Puss

2011-02-01 @ 16:15:51
URL: http://oxles.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej Frida snart har du varit borta en månad ,,Vad fort det går..Hoppas ni får gör roligt nu på eran utflykt..

Här hemma regnar det nu ..Och snön blir mindre för var dag..Nu skall jag åka och träna ...ha det nu så bra kram mamma

2011-02-01 @ 16:36:57
Postat av: Syster Yster!

Hej! Jag satt precis o kolla på bilderna från Egypten! Hihi! Längtade efter dig=)

Nice me nationalparken. Hoppas ni får en trevlig tur!

Ha det gött=) hej svej

2011-02-04 @ 06:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0