Karioke!

Igår kväll träffade vi några i klassen o gick bort till en pub där det bjöds på quiz om lite allt möjligt! Gick inget vidare för oss, kom sist hehe! Därefter gick vi bort till Little rock där vi sjöng karioke. Va riktigt roligt o va svensexa där på samma gång så det sprang omkring en kille i leopardklänning o kattöron=)

Idag gick vi rumskamrater tillsammans med Kat uppför Centre og NZ som e ett berg i stan. Det e där vi brukar gå upp! Det tog ett tag! Sen har vi bara tatt det lugnt, läst o kollat på två filmer, zombieland o crossroads. Har vart en mysig lugn dag!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni har det kul ser jag...kan du komma på fika till mig på söndag skrattar..Ta vara på dig nu ..det har ju snart gått 2 månader...många kramar mamma

2011-02-24 @ 21:28:30
Postat av: Frida

Hehe skulle gärna komma om det va möjligt=) Men jag hoppas att ni får det trevligt utan mig! Ha det så bra!! Kram

2011-02-25 @ 11:40:12
URL: http://vorathiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0