Faller, faller, faller!

Idag fyller min kära lilla mor år! Grattis på födelsedagen!!=)
Kl 14 kom bussen från skydive o hämtade upp oss o tog oss med till Motueka o fallskärmshoppningen över Abel Tasman!! Va sjukt nervös när vi väntade på att få hoppa de 13000 ft.
Det läskigaste på hela hoppet va i början då jag hängde ut ur planet en stund innan han väl släpte taget o vi föll! Vilket pirr i magen jag fick:P Det togs även bilder när jag hängde där, men de ser helt galna ut:P Köpte de bilderna på en cd så får inte in dem i datan så de får ni se när jag kommer hem=) Det va en sån jädra kick att hoppa o utsikten va fantastisk! Va inte så farligt som jag trodde o efteråt ville jag upp i lugten igen=) Lätt att jag ska göra om detta igen! Ett av de roligaste sakerna som jag har gjort.

Före


Snyggast!


Här kommer jag flygandes=)


Efter


Detta va vi som hoppade, men Hans o Elin hoppa från 16.500 o vi andra på 13000 ft=)


Kommentarer
Postat av: Mamma

hej detta måste varit kul blir avundsjuk...Blev så glad att prata med dig idag ..Tack för att du ringde...Kram mamma

2011-02-27 @ 20:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0