Sista praktikdagen!

I söndags efter jobbet mötte jag upp min kära vän Emelie och vi gick till Condeco och fikade och tjöta. Sen tog vi en liten promenix i stan innan vi åkte hem till mig och älsklingen. Jag hade köpt hårfärg så Emelie hjälpte mig med att ta i den. Det blev ganska bra, men hade nog hoppats på nån annan nyans. Kan dock inte förklara vilken:P Jätte mysig dag tillsammans men min käre vän!
Igår efter jobbet utnyttjade jag mitt presentkort på frisörcenter som jag hade fått av älsklingen. Så nu är jag korthårig! Eller ja...håret slutar nu vid axlarna, men det känns väldigt kort:P När jag kom hem åkte vi direkt och lämnade Ninni till sin rätte ägare=) Det har vart jätte mysigt att ha henne hemma, lilla råttan=)
Idag var det min sista dag som praktikant på Cubus, så jag bjöd på päronpajer som älsklingen bakade igår=) Det var mycket uppskattat! Känns lite tråkigt att inte gå dit mera nu, men jag hoppas på att de ringer in mig så mycket som möjligt!! Så nu e man arbetslös. Arbetsförmedlingen nästa!
Efter jag hade slutat jobba gick jag till frisörcenter igen, för jag tyckte att håret såg lite ojämnt ut. Så hon fixade till det och jag köpte även ny färg som jag slängde i i håret! Denna gången blev jag riktigt nöjd! Bilder kommer troligtvis upp efter vistelsen i Lidköping:P
Imorgon bär det av till Lidköping för en tredagars vistelse där!
Dag 1: Läckö operan, Turn of the screw!
Dag 2: Examensdagen!!
Dag 3:   Åka hem igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0