Hipp Hipp Hurra!

Igår åkte jag och systra mi till far i Grästorp för att dumpa av lite saker samt umgås lite. Det var mycket trevligt och vi hittade massa gamla teckningar och såna där kompisböcker som vi hade när vi skrev när vi var minibäbisar, dock var det bara jag och Josse som hade skrivit i dem några gånger, hehe vi hade väl inga vänner:P
På eftermiddagen åkte vi till Vargön för att fira min systerson Albin som fyllde år! Många Grattis kramar på dig!!  Jag räknade ut att det var mer än sex månader sen som jag träffade mina syskonbarn! Inte okej att det går så lång tid! Missar ju allt i deras uppväxt:/ Så nu ska det bannemej bli mer resor till Vargön!
När jag kom hem till Surte igen blev det en myskväll med pizza framför "Bilar"=) På natten vaknade jag upp av att älsklingen sjön "Jag må han leva" och avslutade med "ett fyrfalligt leve till mig, jag leve. Hipp hipp hurra". Jag höll på att garva ihjäl mig! Jag har aldrig tidigare hört någon som sjunger i sömnen:P
Ett litet äldre kort på Albin=)
Idag besökte jag arbetsförmedlingen för att ge meriter samt söka till a-kassan. Så nu e allt fixat med det. Nu är det bara att ge sig ut och söka jobb! Mednas jag var där sysselsatte sig älsklingen med att klippa gräset och häcken utanför huset=) Det är nämligen våran månad att sköta om allt sådant. Tur att man har en kille som gillar att klippa gräs och pilla med sånt:P
Nu har älsklingen gått till jobbet och jag placerar mig framför sex and the city.
Ha en fantastisk kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0