Va e väl en dag på jobbet?

Idag fick jag sovmorgon o spenderade förmiddagen med att klippa mig, blev riktigt nöjd, samt inhandla sådant som fattades hemma, bland annat shampoo, dustit, strumpbyxor, tuperingskam, ögonfransfärg, värmeskyddande för håret, tandborstar m.m. Jag e riktigt duktig på att spendera pengar! Lite för duktig dock:/ Jag e lite som hon i en shopaholics bekännelser, har väldigt svårt att hålla i pengar o älskar att shoppa! Dålig ovana antar jag:P
Sen va det dax för mig att börja jobba o det va extremt lugnt hela kvällen, men bra för mig för då fick jag lite tid att öva på bokningssystemet o jag fick till och med bemöta min första kund idag:D Det gick bra, men inte så snabbt:P I och med att det va så lite att göra fick jag sluta lite tidigare och komma hem till älsklingen som jag älskar mest av allt! Nu blir det till att packa inför påskhelgen som ska spenderas i Trollhättan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0