Upptäcktsfärd!

Idag tog älsklingen med mig till slottsskogen (jag har aldrig vart där förut) så vi gick omkring där o kolla på sälarna o pingvinerna o tog oss varsin glass. Vi skulle ha spelat minigolf också men det va skitdyrt så vi skippade det. Va jätte mycket folk där, vårkänsla! Parken va jätte mysig så där kommer jag nog spendera en del tid i sommar=) Sen åkte vi till Haga (har aldrig vart där heller!) Vi gick längs gågatan o kolla i några affärer (va inte så många som va öppna idag men några va det) Jag fick lite känsla av kusten när vi gick där! Vi tog en fika på hagabullen där de säljer grymt stora bullar! Men vi tog oss bara nått att dricka o satte oss ute i solen. Därefter åkte vi hem o vårstäda lägenheten. På kvällen bjöd Maggan hem oss på middag. Vi fick ett påskägg av henne med godis och var sitt entrekort till Liseberg=) Har haft en mycket mysig dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0