Sjukling!

Idag vaknade jag med feber o mådde skit så det blev att vara hemma idag. Missade presentationen som vi skulle haft idag för NZ turistklass, så Sarah fick presentera vårt ämne själv men det gick bra. Själv ägnade jag morgonen åt att proppa i mig massa mediciner, frukt, te framför "The vampire diaries" som jag började kolla på idag. Verkar vara en grymt bra serie!! E helt fast i den nu så det blir att ta hem fler episoder av den när jag kommer hem!! 
Sen kom Sarah hem o senare kom också Sophie hit för att jobba med den stora presentationen. Har inte tid till att vara sjuk så e bara att jobba på ändå! Men vi fick gjort en hel del idag. Nu e jag helt slut efter den lilla kraftansträngningen så nu blir det lugnt hela kvällen!!

Detta e jag idag!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas du mår bättre nu ..Tänker på dig kram mamma

2011-04-01 @ 17:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0